Для реалізації права покупця продукції ТМ «CYCLONE» на безкоштовне гарантійне обслуговування Вам необхідно:
1) Переконатися в тому, що Ваш період користування виробом з моменту придбання не перевищує гарантійний термін на даний виріб від дати зазначеної на гарантійній пломбі або дати вигравіруваній на виробі. Гарантійний термін на кожен виріб, зазначений на сайті CYCLONE.UA
2) Укомплектувати пристрій відповідно до комплектації передбаченої виробником на момент покупки. А саме: оригінальна упаковка, сам пристрій, з'єднувальні дроти, антени, датчики, зарядні пристрої, кріплення, карту пам'яті, докладний опис заявлених несправностей. Для Б/У пристроїв оригінальна упаковка та витратні матеріали не обов'язкові.
3) Для усунення дефекту виробу в гарантійний період звернутися в торгову організацію, де був придбаний.
Після успішного проведення ремонтних робіт по усуненню заявлених несправностей, відповідальний співробітник торгової організації де був придбаний виріб, зв'яжеться з Вами і повідомить дату отримання відремонтованого виробу.
У разі визнання виробу неремонтоздатність, сертифікованою сервісною службою виписується Акт неремонтопридатності, який передається покупцеві через торговельну організацію за місцем придбання і є підставою для звернення кінцевого споживача до торгової організації за місцем придбання для вирішення питання повернення грошових коштів або обміну товару на аналогічний.
Рішення про складання Акту неремонтопридатності може бути прийнято в таких випадках:
1) У разі, якщо з різних причин, не залежних від споживача, сервісний центр не в змозі в обумовлені законом терміни (14 днів), відремонтувати виріб;
2) В разі багаторазового (3 рази) проведення гарантійного ремонту з незалежних від споживача причин однієї і тієї ж несправності. В даному випадку рішення сервісного центру про виписку Акта про неремонтопридатності приймається тільки після надходження виробу в ремонт в третій раз, і тільки після проведення діагностики та підтвердження дефекту.
Відносно обмеженого переліку продукції виробником запропонована програма лояльності до покупця. В рамках цієї лояльності, покупець певної групи товарів (ознакою входження в цю групу є наявність в комплектації окремого гарантійного талона з гарантійною пломбою і серійним номером на ній) має можливість звернутися за безкоштовним гарантійним обслуговуванням не тільки в торгову точку за місцем придбання, але і в сертифікований сервісний центр. Для цього, покупцеві при покупці виробу, що входить до цього переліку, необхідно вимагати від продавця коректно заповнити оригінальний гарантійний талон, а також перевірити відповідність номера зазначеного на гарантійній пломбі в гарантійному талоні номеру на гарантійній пломбі, наклеєною на виробі. При виникненні несправності виробу в гарантійний період отримати консультацію з питань відправки пристрою в сертифікований сервісний центр по телефону, зазначеному в гарантійному талоні.
1) У разі відправки виробу в сертифікований сервісний центр, покупцеві необхідно укомплектувати пристрій у відповідністі з комплектацією передбаченою виробником на момент покупки. А саме: оригінальна упаковка, сам пристрій, з'єднувальні дроти, антени, датчики, зарядні пристрої, кріплення, карту пам'яті, заповнений оригінальний гарантійний талон, докладний опис заявлених несправностей. Для Б/У пристроїв оригінальна упаковка та витратні матеріали не обов'язкові.
2) Для забезпечення збереження та безпечного транспортування виробу компанією - перевізником, ретельно упакувати виріб.
3) Звернутися до найближчого відділення Нової Пошти і за рахунок одержувача відправити виріб за раніше узгодженим з сервісним центром
У разі визнання виробу неремонтопридатним, сертифікованою сервісною службою виписується Акт неремонтопридатності і разом з гарантійним талоном (дані документи, є підставою для звернення кінцевого споживача в точку придбання для вирішення питання компенсації або обміну товару) надсилається споживачеві. Після отримання вище вказаних документів, покупець звертається до торгової організації за місцем придбання для вирішення питання повернення грошових коштів або обміну товару на аналогічний.
Рішення про складання Акту неремонтопридатності може бути прийнято в таких випадках:
1) У разі, якщо з різних причин, не залежних від споживача, сервісний центр не в змозі, в обумовлені законом терміни (14 днів), відремонтувати виріб;
2) В разі багаторазового (3 рази) проведення гарантійного ремонту з незалежних від споживача причин однієї і тієї ж несправності. В даному випадку рішення сервісного центру про виписку Акта про неремонтопридатності приймається тільки після надходження виробу в ремонт в третій раз і тільки після проведення діагностики причини прояву дефекту.
ЗРАЗКИ ГАРАНТІЙНИХ ТАЛОНІВ
ЗРАЗКИ ГАРАНТІЙНИХ ПЛОМБ
_______________________________________________________________________________________________________________________________
Всі товари забезпечені гарантією, від 1 до 12 місяців (згідно сервісної політики виробника) гарантійне та післягарантійне обслуговування придбаних Вами товарів ми рекомендуємо проводити в авторизованих сервісних центрах.
Правила повернення та обміну товару для покупців:
Відповідно до закону України «про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки, повернути товар придбані в магазині, за умови виконання всіх норм передбачених законом.
стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. (Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 02.12.2010 р n дві тисячі сімсот сорок одна-vi)
Обмін товару належної якості проводиться якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.